Kalbime dokundunuz @Tahsin_Yilmaz @L_EbruCokisler

Uzun zamandır aklımda ama ancak şu an vakit bulabildim. Şayet bunları yazmazsam içim rahat etmeyecek.

Yaklaşık üç hafta önce TTNet, Tivibu ile ilgili bir etkinlik yaptı. Etkinliğin ana konusu Tivibu’nun abone sayısının 100 bini geçmesiydi. Zaten o günlerde tüm medya mecralarında bu konuyla ilgili irili ufaklı bir çok haber çıktı. Herhangi bir arama motorundan neler olduğunu kolayca bulabilirsiniz. Bahsetmek istediğim konu bunlar değil. Sonuç itibariyle, gerek organizasyon, gerekse de sonuçlarının yansımaları açısından benim kanaatim başarılı bir etkinlik olduğu yönünde.

Bahsetmek istediğim konu insanlardan kolay etkilenmeyen biri olan beni TTNet Genel Müdürü Tahsin Yılmaz’ın etkilemesiydi. Kendisini uzun zamandır tanımama rağmen ilk defa kendisinin yönetim anlayışından etkilendim. Şöyle ki; topluca yenen akşam yemeği esnasında masamızı ziyaret eden Tahsin bey, benim, TTNet ve bağlı olduğu grupla ilgili can sıkıcı öngörülerimi sabırla dinledi. (Bazen insanların ve kurumların üstüne fazla gittiğimi kabul ediyorum ama gazetecilik söz konusu olunca rahatsız bir ruh haline bürünüyorum.) Sohbetimiz esnasında TTNet Müzik hizmetinin tüm cep telefonlarından (TTNet abonesi olmasanız bile) dinlenebilmesinin çok doğru bir hizmet olduğundan bahsettik. Bu esnada ben kişisel bir problemimi ilettim. Android işletim sistemine sahip cep telefonumdan müzik dinlerken, çağrı geldiğinde hizmetin devam etmediğini ve uygulamayı tamamen kapatıp, yeniden açmam gerektiğini söyledim. Hepsi bu. Sohbet esnasında edilen normal tonda bir kaç cümle. Sonrasın da sohbete devam ettik.

Cumartesi akşam İstanbul’a döndük ve Pazar sabahı saat 11:00 civarı telefonum çaldı. Açtım. TTNet Çağrı Merkezinden gayet kibar bir arkadaş TTNet Müzük ile ilgili bir problemim olduğunu söyledi. Bir an şaşırdım ama kendimi çabuk toparladım. Hani derler ya “jeton düştü”. Çağrı Merkezindeki arkadaşla problemi detaylı bir şekilde paylaştım. Problemi çözme konusunda çalışacaklarını ve bana döneceklerini söyledi. Kapattık. Yaklaşık bir saat sonra TTNet’in PR ajansından aradılar. Onlarla da aynı problem üzerine konuştuk. Çağrı Merkezi tarafından bilgilendirileceğimi söylediler. Sonra ki süreçlerde de gayet net bir şekilde bilgilendirildim. Problem benim cep telefonumda yüzde 80 oranında çözüldü. Bu bile, fazlası ile yeterli bir sonuç benim için.

İşte bu olay. Etkilendim. Hem de çok. Sohbet esnasında gayet sıradan bir konu şeklinde bahsettiğim aslında benim için çok elzem olmayan bir problemi ciddiye alıp hemen akabinde çözdüren Tahsin bey bu hareketiyle resmen kalbime dokundu. İnsanların kalbine girebilirsiniz ama dokunamazsınız. Aylar önce yazdığım fakat hiç bir yerde henüz yayınlamadığım “Kalbime dokunan markalar” başlıklı yazımda bahsettiğim gibi “Bu yüzyılda artık müşteri sadakati, müşterinin kalbine dokunmaktan geçiyor.”

Bu yazılar da ilginizi çekebilir
Eylemci arkadaşlar, lütfen azami dikkat gösterin!
Empati yapılamayan tek şey insan kalbidir.

Bir Cevap Yazın

%d blogcu bunu beğendi: