İnternet reklamları Avrupa’da 30,7 Milyar Euro’ya ulaştı
İnternet reklamları tüm dünyada olduğu gibi Avrupa’da da yükselişini sürdürüyor. IAB Avrupa’nın açıkladığı AdEx Benchmark araştırması sonuçlarına göre Avrupa’da dijital reklam harcamaları 2014’te yüzde 11,6 büyüyerek 30,7 milyar Euro’ya ulaştı.
Kim krizde?
Pazar araştırma şirketi GfK’nın Tüketici Teknolojisi Ürünleri Pazarı (Temax) verilerine göz attığımızda ilginç rakamlarla karşılaşıyoruz. Ülkemizin aylık ortalama teknoloji harcaması 3.1 milyar TL. Bu rakam 2015 Mart ayı sonu itibariyle 1.1 milyar Euro’ya denk geliyor. Bir de bu rakamın 4 yıl öncesine göre iki katına çıktığını dikkate aldığımızda ülkemizle gurur duymamak elde değil. Sözün özü…
Yalnız ülkemin tektaşı: İstanbul
Bu gece (13 Kasım 2016) sana Çamlıca tepesinden baktım İstanbul. Bir kez daha anladım ki dünya üzerinde, özellikle de bu coğrafyada yalnız ülkemin tektaşı sensin. Seni seyrederken onlarca şey geçti aklımdan. Düşüncelerim beni kâh kızdırdı, kâh güldürdü.
Teknoloji savaşının ekonomi cephesi @ParaDergisi
Bu haftaki dergimizde (Para, 6-12 Kasım 2016), teknoloji savaşlarının ekonomi cephesinde neler olduğunu yazdım. Bir tarafta sessiz ve derinden gitse de yaptığı teknoloji firmaları satın almalarıyla dikkatleri çeken Çin. Diğer tarafta teknolojik üstünlüğünü Çin’e kaptırma korkusu yaşayan ABD ve arada kalan Almanya başta olmak üzere Avrupa Birliği. Dolayısıyla devreye giren istihbarat savaşları ve siyasi manevralar……
Ukrayna’lı polisler Türkiye’de eğitime geliyor
Ben yorum yapmayacağım. Buyrun haberi kaynağından (http://uatoday.tv/politics/first-ukrainian-police-officers-go-to-turkey-for-training-667250.html) okuyun.