Arşivler

İnternet reklamları Avrupa'da 30,7 Milyar Euro'ya ulaştı

İnternet reklamları tüm dünyada olduğu gibi Avrupa’da da yükselişini sürdürüyor. IAB Avrupa’nın açıkladığı AdEx Benchmark araştırması sonuçlarına göre Avrupa’da dijital reklam harcamaları 2014’te yüzde 11,6 büyüyerek 30,7 milyar Euro’ya ulaştı.

[…]

Ekonomik kalkınmanın kısa yolu

Haftalardır KKTC’nin içinde bulunduğu ekonomik krizi konuşuyoruz. Bir taraftann istediğimiz miktarda parayı vermediği için bunların başımıza geldiğini düşünüyor ve Türkiye’ye kızıyoruz. Diğer taraftan bunun sonuçları olduğunu düşündüğümüz KTHY ve TC’li istihdamlarının geleceği üzerine konuşuyoruz. Şayet bu ve benzeri problemlerle gelecekte de boğuşmak istemiyorsak akılcı politikalar geliştirip zaten kısıtlı olan kaynakları doğru yerlere yatırmalıyız. Ayrıca fazla da zaman kaybetmemeliyiz. […]

Yazılım pazarının büyüklüğü

Bilişim sektörünün olmazsa olmaz alt sektörü olan yazılım sektörü istikrarlı büyümesini sürdürüyor. İhracatı Geliştirme Etüd Merkezinin (İGEME) hazırladığı “Yazılım Sektörü” araştırması yatırımcılar için önemli ipuçları veriyor.

Türkiye yazılım pazarının 2005 yılındaki büyüklüğü 540 milyon dolar. Söz konusu rapor 2006 yılında bu pazarın yüzde 20 büyüyerek 650 milyon dolara ulaşacağını öngörüyor. Yazılım pazarının dış ticaret verileri […]