Etiket: Avea

Çağrı merkezinde kaybolmak veya teknik serviste mağdur olmak

Büyük ölçekte üretim yapan veya hizmet veren şirketlerin çok değil bundan 15 yıl önce çağrı merkezi diye bir maliyet kalemleri yoktu. Ürünleriyle ilgili müşteri talep ve isteklerini teknik servislerine gelen şikayetlerden çıkarma yoluna gidiyorlardı. Gerçi bu yolu her şirket çokta efektif kullanmıyordu. Şirketlerin tek amacı vardı. Daha çok ve daha karlı satmak.

Yazar: Musa Savaş 8 Eylül 2011 0

Bilişim 500, internet medyası ve alan adları

Hafta başında Bilişim 500 açıklandı. 10 yıldır Bilişim 500 araştırmalarını yapan ve yayınlayan İnterpromedya, derlediği bilgileri yine güzel bir organizasyon dahilinde bizlerle paylaştı. Bilişim şirketlerinin, satış gelirlerine göre sıralandığı çalışmada 2008 yılını nasıl kapattıklarını, derli toplu görebiliyoruz.

Yazar: Musa Savaş 1 Eylül 2011 0

Telekomda asıl kavga şimdi başlayacak

Telekom sektörü için neredeyse milat olarak ilan edilen 9 ve 10 Mayıs günleri öncesi “3. Telekomünikasyon Zirvesi” yapıldı. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) önderliğinde Serbest Telekomünikasyon İşletmecileri Derneği (Telkoder) tarafından düzenlenen bu zirveyi önemli kılansa içeriğiydi. Zirve; şehiriçi görüşmelerin yeni işletmecilere açılması, sabit numara taşınabilirliği uygulamasının başlatılması, üçüncü nesil (3N) GSM ruhsatlarının verilmesi ve Elektronik Haberleşme Kanunu’nun (EHK) ikincil düzenlemelerinin yürürlüğe konması gibi konuları içeriyordu.

Yazar: Musa Savaş 25 Ağustos 2011 0

İhtiyarlara ne oluyor?

Crenvo Danışmanlık tarafından yapılan bir araştırmanın sonuçları, oldukça ilginç sonuçlar taşıyor. Araştırmanın konusu, günümüzdeki en popüler sosyal ağlardan biri olan Facebook kullanıcıları üzerine. Facebook’un Türkiye’de 10 milyona yakın kullanıcısı var. Yani ülkemizdeki her 7 kişiden birinin Facebook’ta olduğunu söyleyebiliriz.

Yazar: Musa Savaş 21 Ağustos 2011 0